Problem z przyczepką rowerową/wózkiem biegowym? Taki problem to żaden problem!

Zapraszamy do naszego SERWISU. Serwisujemy wózki biegowe marek: Baby Jogger (model: Summit X3)/Cybex (modele: Avi oraz Avi Spin)/Thule (modele: Glide/Urban Glide) oraz przyczepki rowerowe marek: Thule, Croozer, Qeridoo.

 

Zakres naszych usług to m.in.: wymiana felg (bądź samych opon/dętek), moskitier, elementów konstrukcyjnych ramy, jak i układu zawieszenia oraz kół. Poza tym ustawiamy, smarujemy i regulujemy.

 

Podstawowa diagnoza, której koszt wynosi 50 złotych obejmuje całościowe sprawdzenie przyczepki rowerowej/wózka, w tym weryfikację elementów narażonych na szybsze zużycie, bądź uszkodzenie. Ocenę jakości zawieszenia, skuteczność hamulców oraz prawidłowość funkcjonowania poszczególnych elementów mechanicznych.

 

W każdorazowym przypadku koszt regulacji, bądź naprawy wyceniany jest indywidualnie. Termin realizacji usługi (oczywiście przy z góry przyjętym założeniu: "bez zbędnej zwłoki”) może być uzależniony od dostępności części zamiennych. W przypadku nietypowych części, które występują na zamówienie, czas oczekiwania waha się w zależności od marki przyczepki rowerowej/wózka biegowego i szybkości realizacji zamówień przez poszczególnych producentów.

 

Podstawowa diagnostyka, jak również zlecona naprawa przyczepki/wózka nie obliguje SERWISU do jej czyszczenia. Jeśli diagnostyka, bądź naprawa okażą się niemożliwe z uwagi na stan utrzymania przyczepki/wózka, SERWIS poinformuje Zleceniodawcę o potrzebie odpłatnego oczyszczenia przyczepki (koszt: 50 złotych). Brak zgody na odpłatne oczyszczenie jest równoznaczne z odstąpieniem przez SERWIS od diagnostyki, bądź naprawy przyczepki rowerowej/wózka.

 

W przypadku świadczenia serwisu na rzecz Klientów  tzw. "wysyłkowych", koszt dostawy przyczepki/wózka do Serwisu ponosi Zlecający. Koszt odesłania przyczepki/wózka ponosi Zlecający usługę serwisową (koszt 40 złotych).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.